Sekiranya anda melihat...mendengar... dan merasai kehadirannya... Itulah.. "PENA AGENOZ BERBISIK"...

USAH BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI 'PERSEPSI'





Thursday, November 11, 2010

ANWAR, PKR dan PAS ternyata SESAT...

Salam Ukhwah

Maaf PAB berkata2 : 

Kali nie PAB nk kupas  Hujah Ustaz Kamal Saidin..bahawa PAS mmg SESAT LAGI MENYESATKAN...dalam blog "Kedah ke KL -mctheory"

PAB setuju 100% kenyataan Ustaz Kamal atas bukti di bawah :

Masih ingat isu PAS menyokong penggunaan nama ALLAH oleh org Kristian dan isu PAS membenarkan rakan PAKATAN HARAM mereka yg bukan beragama berhujah dengan kalam Allah.

Hayati ayat ini dan lihat betapa PAS benar2 menjual agama islam atau ayat mudahnya Parti Ajaran Sesat (PAS).

'Diantara org YAHUDI (ada satu golongan) yg mengubah perkataan (Allah) dr tempat sebenarnya. Dan mereka berkata "Kami dengar (perkataan engkau Ya Muhammad) tetapi kami derhakainya dan dengarlah tanpa mendengarnya" dan mereka berkata "jagalah kami dgn memutar lidahnya dan memaki agama". Dan jika mereka berkata "Kami mendengar dan kami taat dan dengarlah dan lihatlah kami". Nescaya adalah sedemikian itu lebih baik bg mereka dan lebih betul. TETAPI ALLAH MENGUTUK MEREKA KERANA KEKAFIRANNYA. Maka tidaklah mereka beriman kecuali sedikit (diantara mereka)'

Nah...terbukti bahawa AnWar dan PAS sesat lagi menyesatkan. Lihat bagaimana pemimpin mereka spt N.Ajis, Khalid S, Dr Zul (MP Kuala Selangor) membenarkan ayat Allah digunakan sewenang2nya oleh Nga Komunis, Gobala Paria dan ramai pemimpin Kafir PKR dan DAP.

PAB rasa Dato Harun Din pun dah kupas perkara ini. Adalah lebih baik Dato Harun Din bersama UMNO krn UMNO sebenar-benarnya memperjuangkan islam berbanding PAS. Cthnya isu ini, jelas UMNO berjuang demi agama Allah Yang maha Suci dr dipermain oleh Laknatullah DAPig dan P Gay R(Nama baru PKR)

So kpd juak2 PAS dan PKR....korang semua kembalilah kpd Allah dan Rasulnya. Mari bersama UMNO agar UMNO lebih islamik sptmana yg kononnya diperjuangkan oleh kamu walaupun dengan hanya kata2..

No comments:

Post a Comment